(nog) geen zon dus - Reisverslag uit Bergentheim, Nederland van marjolijn hendriksen - WaarBenJij.nu (nog) geen zon dus - Reisverslag uit Bergentheim, Nederland van marjolijn hendriksen - WaarBenJij.nu

(nog) geen zon dus

Blijf op de hoogte en volg marjolijn

27 Januari 2013 | Nederland, Bergentheim

NEE, niet vanuit Portugal.......... maar vanuit een winters (nog een beetje wit) Bergentheim.

Omdat ik me heb ingeschreven voor een reis naar Marokko (tot nu toe met 16 campers) van 21 maart tot 29 april vanuit Gibraltar, heb ik besloten niet éérst naar Portugal te gaan, maar dat te doen op de terugreis.
Mijn nieuwe plan is: door west Frankrijk naar noord Spanje (Floris is 17 maart jarig in Gijon) en vandaar 1000km naaar het zuiden.
Dan ben ik dus pas eind mei terug en ben nu bezig mijn recreatie woning in Bergentheim in de vakantie-verhuur te zetten bij www.boekjebungalow.nl

Maar......... dan moet er nog wel eea gebeuren.
Op dit moment ben ik aan het schilderen, een onderschuifbed erbij, voldoende linnengoed voor 8 personen, een huismeester en schoonmaakster instrueren........... de keukenkastjes inspecteren, de wijn voorraad opbergen, een deur in de kelder die op slot kan.............
Al met al heerlijk werk, met dit weer. Vandaag regen! de witte sneeuwdeken verdwijnt ziender-ogen. De akker wordt weer groen en de camper komt weer tevoorschijn vanonder zijn witte vacht.
Ondertussen sorteer ik oude video opnames van de wintersport: Alexander & Floris in de eerste skiklas in 1987 en op de snowboards in 2009! Gelijktijdig zet ik oude cd's op mijn iPod.

Dus vooralsnog geen zonnige berichten van mij,
maar ik hou jullie op de hoogte! Wees dus niet verbaasd wanneer je me volgende week ineens in Groningen tegen komt, ik ben nl nog een paar dingen vergeten.

tot later............. liefs van lijn

• 27 Januari 2013 - 15:43

Peter:

Wij zullen je op de voet (het wiel) volgen

• 27 Januari 2013 - 15:56

Bas Wienbelt:

Hoi,

is de tocht naar Zwolle afgelopen week toch nog redelijk verlopen? In ieder geval niets meer gehoord die avond.

groetjes,

Bas

• 27 Januari 2013 - 16:24

Magrietha:

Wij zijn nog heel lang in B'theim. Je kent het adres, er is altijd wel wat te eten en drinken, dus je bent welkom en we zien je graag nog een keer voor je vertrekt naar Spanje.

• 27 Januari 2013 - 19:29

Tineke:

Nou, ik maar denken dat je al in zonnige oorden was. Ik ga a.s. dinsdag 2 weken naar Afrika en realiseer me ineens dat ik je de beloofde foto niet heb gestuurd. Komt eraan.
    Hele goede schoonmaak in Bergentheim.

• 27 Januari 2013 - 22:24

Madelon:

hoi Lijn, misschienkunnen we nog een x afspreken voordat je v ertrekt. ik zit nu in dikke pakken sneeuw in t sauerland maar de dooi komt er aan. heb gratis wifi in de grote hotelkamer en zit naast het zwembad. heerlijk eten hier overal voor weinig

• 06 Februari 2013 - 15:40

Jan Verdam:

Nu weetik dus dat je nog steeds niet in Portugal bent. Ik ben van plan om 15 Maart weer thuis te zijn
    Liefs en groet Jan

• 27 Februari 2013 - 09:55

Lillian:

ben op het net aan het zoeken en dacht kom ik ga kijken waar Marjolijn is
    een vraagje is alles gelukt wat je van plan was, zijn er al huurders voor in de toekomst
    wanneer ben je weg gegaan.
    Marjolijn ik volg je op de www. enz
    groetjes
    Lillian