de nieuwe tijd - Reisverslag uit Groningen, Nederland van marjolijn hendriksen - WaarBenJij.nu de nieuwe tijd - Reisverslag uit Groningen, Nederland van marjolijn hendriksen - WaarBenJij.nu

de nieuwe tijd

Door: marjolijn

Blijf op de hoogte en volg marjolijn

07 Januari 2013 | Nederland, Groningen

we zijn redelijk vanzelf in de Nieuwe Tijd terecht gekomen.
Het werd 22-12-2012, het werd 2013, het werd 6 januari:
mijn laatste werkdag in het Groninger Museum.
Ik werd, onder het genot van een mooi glas wijn en heerlijke bitterballen uitgezwaaid en uitgepraat door vrienden in Café Overstag.
En nu gooi ik mijn leven over andere boeg:
na nog een aantal afhandelingen en voorbereidingen wil ik met de camper richting ZON.
Ik hoop over 2 weken onderweg te zijn, mijn enige afspraak is 17 maart in Gijon (noordkust Spanje) bij zoon Floris te zijn om zijn 30e verjaardag te vieren.
Wat ik allemaal op mijn pad vind? beren...? parels....?
ik hou jullie op de hoogte via dit blog.
als je links onderaan deze pagina je email adres invult krijgt je bericht als er een nieuw verslag geplaatst is.
Leuk als je een reactie geeft, dan weet ik wie een beetje met me mee reist. Let wél dat deze reacties door iedereen gelezen kunnen worden!

• 07 Januari 2013 - 16:55

JK:

je gooit je leven helemaal niet over een andere boeg! Je zakt alleen af naar het zuiden met de noorderwind in de rug.
    Het wordt pas laveren als je in Spanje bent (haarspeldbochten, hoge bergen, diepe dalen, woeste mannen, rioja, parilla en dan een paar maanden later weer naar het noorden terug laveren. Tja, het leven van een vrije vrouw......
    Heb je vijftig tinten grijs al gelezen? Oje, dat wordt wat in die camper. Knuffel JK

• 07 Januari 2013 - 17:16

Ietje:

Ook wij gaan binnenkort (als omstandigheden het toelaten) richting de ZON ! Groetjes en tot ziens in .........? Spanje?Portugal?Frankrijk?

• 07 Januari 2013 - 17:22

Aurore Bernard:

Geweldig, Marjolijn!! Dus een andere reis al gepland?! Kom je ook naar Italië?
    Veel plezier! Groetjes

Aurore

• 09 Januari 2013 - 12:11

Bas Wienbelt:

Je kent de route inmiddels dus dat moet lukken. Goede reis! We hopen zelf over 3 weken naar Cuba te vertrekken.

Bas & Pia

• 09 Januari 2013 - 22:33

Christa:

Ha Marjolijn,
    De camper al reisklaar? Graag word ook ik opgenomen in je adressenbestand om mee te genieten van je reisverhalen, liefs , heb het goed en wees voorzichtig, Christa

• 09 Januari 2013 - 23:15

Lies:

Lieve Lijn,
    Geniet van je reis en alles wat er op je pad komt.Pas goed op jezelf en kom weer veilig terug.
    Ik heb nog steeds keuken-en theedoeken die van jou zijn. Wilde ze zondag meenemen, maar vergeten.
    Heb je ze vreeeeeeselijk hard nodig, dan kom ik ze alsnog brengen.
    Je wordt in gedachten begeleidt door heel veel mooie mensen die je alle goeds wensen! Denk daaraan !
    Liefs Lies.

• 13 Januari 2013 - 10:48

Tineke Noordhoff:

Hierbij meld ik mij aan voor je berichten tijdens je grote reis. Veel plezier!!! Tot de koffie dinsdagmorgen, groeten, Tineke

• 14 Januari 2013 - 10:34

An :

Goede reis. Hoewel gehuld in mijn nieuwe winterjas tegen de kou. Ben ik toch wel jaloers. Alleen al de gedachtte aan zon en warmte. Veel plezier.
    Don't let the bedbugs bite you!

An

• 14 Januari 2013 - 10:48

Kees En Sandra:

Een hele fijne reis toegewenst!!
    Wij gaan over 6 weken naar Singapore , Maleisië en Indonesië.
    Liefs , Kees en Sandra

• 14 Januari 2013 - 10:53

Peter:

Misschien zien we je nog in Portimao verschijnen?

• 14 Januari 2013 - 11:33

Ria Weinans:

Heel veel plezier op reis! Als je in M. bekogeld wordt met stenen rij dan snel hard weg.....
    Groet, Harriaxxx

• 14 Januari 2013 - 12:34

Peter:

Graag zou ik ook je reis willen volgen, veel plezier, keep in touch!

• 19 Januari 2013 - 23:47

Joanna:

Een onvergetelijke reis toegewenst. Met het filmen heb je een grote progressie gemaakt. Het oogt allemaal veel rustiger. Jammer dat ik de reis niet mee kan maken. Ik zal het voorlopig moeten doen met je reisverslagen.
    liefs joanna