op naar Portugal - Reisverslag uit Groningen, Nederland van marjolijn hendriksen - WaarBenJij.nu op naar Portugal - Reisverslag uit Groningen, Nederland van marjolijn hendriksen - WaarBenJij.nu

op naar Portugal

Door: liefsvanlijn

Blijf op de hoogte en volg marjolijn

20 Juli 2012 | Nederland, Groningen

ik zie dat het bijna 2 maand geleden is dat ik mijn laatste reisverslag schreef, dat was nog in het modderbad Oisterwijk!
Al was die week buitengewoon nat, het was super!! weer veel nieuwe solo's ontmoet en nieuwe afspraken gemaakt.

Vervolgens weer 'aan het werk' in het Groninger Museum: 2 openingen van prachtige exposities, prinses Margriet kwam en zette daarmee ons Museum weer positief op de kaart en in de krant.
In Bergentheim het gras gemaaid, 2x een dagje 'NOORD' georganiseerd voor een solo-sub-groep. Met een andere solo-sub-groep een paar dagen met de campers naar Deventer op Stelten. Een paar dagen met de camper naar Bloemendaal voor een benefiet concert door Ilse de Lange en naar Heino (aanrader: museum de Fundatie lokatie kasteel Nijenhuis heeft een prachtige beeldentuin) en nu staat de camper in Groningen en wordt ingepakt door zoon Alexander.

Nog 2x werken en dan vertrekken wij zondagavond richting Portugal.
Met Alexander&Anna, we rijden eerst naar Madrid (1980km) om zoon Floris te treffen. Die is nu ingeschreven in Spanje en moet voor paspoort-verlenging naar de ambassade.
Wij staan daar 2 nachten op een (volgens beoordelingen) slechte en te dure camping Alpha, maar ik kan niks beters vinden. We 'doen' een dagje stad en rijden vrijdag met z'n vieren naar Portugal.
We gaan naar het www.boomfestival.org

met z'n vieren in mijn camper!!! dat is nog nooit gebeurd en duurt gelukkig maar 400km.
Daar aangekomen gaan de jongelui in de tent en heb ik weer alle ruimte voor mij alléén (nou ja........ er zal flink gebruik gemaakt worden van mijn koelkast en mijn toilet denk ik).
Ben erg benieuwd wat we daar allemaal gaan beleven, in ieder geval leuk om een week met de zonen & vriend(inn)en te vertoeven.
Ik zal proberen verslag te brengen van de sfeer daar, er is waarschijnlijk wel ergens internet.

Na die week rijden we naar Gijon, aan de noordkust van Spanje en brengen Floris naar huis.
Hij moet maandag 6 augustus weer aan het werk, heeft tegenwoordig een 'echte' baan: 40 uur per week op de afdeling HR van Dupont. Dat klinkt geweldig maar het is erg wennen heb ik begrepen, na een leven van studeren en 'ik zie wel' is dit wel érg gestructureerd. Maar zeker in Spanje moet je blij zijn als je werk hebt! En gelukkig dus nu een week vakantie.

Lieve mensen, als je op de hoogte wilt blijven van mijn doen (en laten?) kan je links onderaan deze pagina je mailadres aanmelden bij 'blijf op de hoogte'.
Je krijgt dan bericht wanneer een nieuw verslag geplaatst is.
Nu ga ik de laatste inkopen doen: conimex, stroopwafels, chocoladehageltjes..........
en een VLAG VAN GRONINGEN !! we zullen ons daar in Portugal herkenbaar maken.

• 20 Juli 2012 - 19:04

Madelon:

hele goede reis en heeeeel veeeeeeel plezier....... ciao

• 23 Juli 2012 - 10:55

Cmtjsbm@hotmail.com:

goede reis, veel plezier! Ben benieuwd naar je verhalen.
    liefs Charlotte

• 27 Februari 2013 - 13:42

Ria Van Helvoort:

Hallo Marjolein,

ik ben ook een solo lid, met bijna een camper?
    Ik zal met Argus ogen je reis naar Marokko volgen.
    Wat had ik graag mee gegaan.
    Succes met je voorbereidingen.
    Groeten van Ria