steeds warmer.......... - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van marjolijn hendriksen - WaarBenJij.nu steeds warmer.......... - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van marjolijn hendriksen - WaarBenJij.nu

steeds warmer..........

Door: liefsvanlijn

Blijf op de hoogte en volg marjolijn

12 Augustus 2010 | Hongarije, Boedapest

lijkt het zo of wordt het steeds warmer? misschien omdat ik steeds harder loop om niets te missen!
Inmiddels is het echte festival begonnen, dus ook open voor dagjesmensen (45 euro per dag). Geweldige bands waar ik nooit van gehoord heb, maar ook UB40, Toy Dolls, Faithless, Hives......
ik kruip altijd zo ver mogelijk naar voren, anders kan ik niets zien, kom dus regelmatig voor de camera die op 3 grote schermen het optreden (en beelden van het publiek)uitzendt over Main Stage. Bij Alexander op de schouders: de camera zoemt in: die grijze vrouw met die bloemenhoofdband is dus bekend en ik wordt toegejuichd en gefotografeerd. Ik dans me uit mijn dak en geniet! Gisterenavond optreden van Yasmin, prachtige vrouw met indrukwekkende stem die een uitgestorven taal in ere probeert te houden. Oorspronkelijk Israeliers die naar Spanje gingen? ik kocht de cd.
Toen nog even swingen in de raggae tent, op weg naar huis kwam ik langs de Ambient Tent, een grote chill plek met matrassen, kussens, thee, waterpijp en geweldige sfeer muziek. Languit op de grond valt menigeen in slaap, maar het werd te koud (het was 3 uur in de nacht!) dus ik werd wakker en liep naar mijn camper. Overal nog feesten, eten, honderden dagjes mensen, wachten op een taxi...
Toen een sms van Alexander of ik nog naar tent 42 kwam om te dansen....toch maar gaan slapen.
Alexander heeft de mooiste vakantie van zijn leven! de blind date met Arnold uit Haarlem is een groot succes, we genieten alle 3 van elkaars gezelschap, doen ons ding en komen elkaar steeds tegen.
Goeie aktie van vodofoon: je koopt hier voor 7 euro een szigetfoon met 7 euro beltegoed erop. Daarmee kan je onderling sms-en voor 4 cent. IEDEREEN loopt dus met zo´n ding, je krijgt er een pak visitekaartjes waar je nummer op staat bij, dus makkelijk contacten leggen.
Vanmorgen een echte klassiek Thaise massage genoten, mijn lijf kan er weer tegen. Daarna douche bij de VIP camping, warm water, maar verder.....
Lekker mijn haar gewassen en daar maar het restje uit mijn tube blauwe haarverf in geborsteld. Je valt hier niet gauw op, wat een prachtig uitgedoste figuren. Je valt pas op als je 60+ bent en mee doet!!
En dat ga ik ook maar weer gauw doen, het klinkt weer heerlijk in de verte. Ik denk dat ik nu maar eens naar de Roma tent ga, daar speelt Buda Folkband uit Belgie. Onderweg kwam ik een grote groep Hongaarse volkdansers tegen, lijkt Roakeldais wel! Vanavond om 11 uur late night variete bij Magic Miror, daar komt een spectaculaire hoela hoep show. Vandaag heb ik bij de camper nog even geoefend.
Dus lieve mensen, ik ga gauw verder, het is al half 7 en ik heb nog geen pilsje gehad (halve liter voor nog geen 2 euro).
tot later,
liefs van lijn

  • 13 Augustus 2010 - 17:32

    Hennie 10-2:

    ook nog nina hagen gezien/gehoord? die zwerft daar ook nog ergens/former lover van herman brood.. act met half opera/rock uniek stemgeluid. geweldig dat je geniet/wist ik toch, want pam mijn dochter was er vorig jaar en helemaal lyrisch .hart. gr. en blijf genieten tot de bodem and byond ,love/peace and all the beautiful things ..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marjolijn

ik maakte al vele reizen en reisverslagen. naar Thailand (2006) naar Frankrijk/Italie (2008) naar India (2008) ook nog reisverslagen van lang geleden over ons leven in het Midden Oosten. Binnenkort met de camper op stap, zie wel waar ik kom. Dit is een mooie plek om mijn verhalen achter te laten, voor wie ze lezen wil.........

Actief sinds 27 Feb. 2010
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 179529

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2020 - 28 Oktober 2020

Op reis? Op voorgoed! Naar Asturias

28 Oktober 2019 - 01 April 2020

Winter 2019-2020

10 Oktober 2018 - 15 Maart 2019

2018/19 overwinteren

27 Augustus 2017 - 28 Maart 2018

Winter 2017-2018

22 Mei 2015 - 22 Mei 2015

2015

06 September 2014 - 06 November 2014

Balkan & Turkije met Vagebond

26 Februari 2014 - 27 Maart 2014

2014, een jaartje weg uit Groningen.........

07 November 2013 - 27 November 2013

kon bakka in swietie sranang

07 Juli 2013 - 20 Juli 2013

op stap door NL en iets verder

01 Mei 2013 - 31 Mei 2013

solo door Spanje

12 Maart 2013 - 31 Mei 2013

met Vagebond naar Marokko

07 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

solo noord wijnreis

22 Juli 2012 - 09 Augustus 2012

nu eens niet solo

15 April 2012 - 01 Juni 2012

weer met de camper op stap

10 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

met de campersolo's op stap

Landen bezocht: